Работа с трудни потребители като почистваща компания

Като почистваща компания, която оценяваме като „твърд потребител“? Ако приемем, че тези проблеми нямат много основание, как да се справите с тези клиенти?

Като вземем първоначално нашите търговски клиенти, най-типичното оплакване, което със сигурност ще получите, обикновено с телефонно обаждане е, че „стандартите падат“. Това влизане в контакт може да бъде чрез постоянна проверка на уебсайта, както и чрез контакт лице в лице или чрез инсталиране на „книга за почистване“, в която клиентът или почистващите машини могат да напишат своите конкретни забележки, както и да запазят непрекъсната комуникация. Идеалният метод за предотвратяване на оплаквания, които могат да доведат до загуба на споразумение, е чрез поддържане на наистина добро взаимодействие между почистващата компания и също клиента.

Първоначалният ред е да поиска подробности за това как не се спазва договореният график за почистване. Фиксирайте потребителя, за да посочите конкретни случаи като „някои от контейнерите за отпадъци се пропускат периодично“, „килимите не се вакуумират под работните бюра“. При всички шансове ще откриете малки точки, които могат да бъдат пропуснати периодично, но това не са нещата, които клиентът хленчи!

Повече информация за почистване след ремонт можете да видите, като кликнете върху тази връзка.

Тези оплаквания се развиват редовно поради общата среда в околната среда или момента на годината, когато възприятията се променят или евентуално са намерили някъде малка паяжина и след това преувеличават, за да включат цялото почистване. Обикновено е изключително трудно да се определи произхода на този тип оплаквания. Инвестирайки времето и дипломацията си в жалбата, можете често да променяте възприятието на клиента, както и да го угаждате, че нещата са се променили далеч по-добре!

Най-добрият начин за избягване на оплаквания е като клиентът прегледа почистването след приключване, така че те ефективно да го „разрешат“, а също и всякакви малки проблеми, които имат, могат да бъдат решени от почистващите там, както и тогава. Това, което правят нашите не толкова реални клиенти, е да се преобразят просто след като почистващите почистват и след това да се обадят по телефона, за да заявят, че не са доволни, както и да изброят серия от проблеми, за които знаете, че не винаги са реални. Ако потребителят не желае това, вие бързо осъзнавате, че ще има проблем с получаването на заплащане за работата.

Съветът е възможен навсякъде, накарайте клиента да провери почистването, докато почистващите препарати са все още на уебсайта и след това вземете изплащане!

Като почистваща фирма, кого ценим като „твърди клиенти“? Идеалното средство за предотвратяване на проблеми, които могат да доведат до загуба на споразумение, е поддържането на много добро взаимодействие между почистващата фирма и клиента. Най-добрият метод за избягване на оплаквания е като потребителят направи оценка на почистването след приключване, така че те ефективно да го „подпишат“, а също и всякакъв вид малки проблеми, които всъщност имат, могат да бъдат решени от почистващите там и след това. Това, което нашите не толкова истински клиенти правят, е да се появят просто след като почистващите препарати си тръгнат и след този телефон да кажат, че не са доволни, а също така да изброят колекция от проблеми, които разбирате, че не винаги са реални. Ако клиентът не желае след това веднага да знаете, че ще има проблем с получаването на заплащане за работата.

Comments